Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe vzroka odpove pogodbo, ki je bila sklenjena na daljavo. Rok prične teči z dnevom, ko je kupec blago prevzel. Najkasneje v 30 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@digitalnica.si ali pisno na naslov ponudnika.

Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar najkasneje 30 dni od odpovedi pogodbe.
Možnost vračila ne velja za

  • programsko opremo,
  • avdio in video nosilce,
  • knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. (napotitev na 43. člen ZVPOT).
  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.

Obrazec za reklamacijo dobite tukaj:  Word, PDF.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v popravilo vrne na pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu. Po dogovoru ga lahko dostavi osebno v prostore ponudnika ali pa ga na stroške ponudnika in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti na naslov ponudnika.Ponudnik ima pogodbo za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja na naslov stranke.

Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, zato vas prosimo, da upoštevate navodila!

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.