Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani podjetja Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, 6000 Koper, matična številka 3784274000, ID za DDV SI73447226.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino trgovina.digitalnica.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Računalniška točka d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju »uporabnik« ali »kupec«) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo. Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam družba Računalniška točka d.o.o. lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da so poslana v imenu družbe Računalniška točka d.o.o..

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o cenah izdelkov;
  • način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od prejetega plačila za dostavne naslove v Sloveniji. Rok dobave izdelkov za osebni prevzem na sedežu Trgovca je od 2-10 dni od prejetega plačila. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  • OSEBNI PREVZEM: Osebni prevzem nudimo na sedežu podjetja Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, Koper v času Urnik. Pri izbiri osebnega prevzema paketa je možno plačilo naročila le s plačilnimi karticami, PayPal-om ali po predračunu.
  • POŠILJANJE PO POŠTI: V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije. Pismonoša bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na Pošti, ki je navedena na obvestilu. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 4,5 eur za posamezno naročilo.

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • po predračunu: predračun je potrebno plačati v roku 3 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Naročeni izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem času. V primeru plačila po predračunu se sklicujte na naslednje podatke:
    • Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, 6000 Koper
    • NOVA KBM d.d.; IBAN: SI56 0400 1004 9470 571; SWIFT: KBMASI2X

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa sklic, ki je naveden v glavi predračuna (npr. SI00 20-1-50). V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR. Naročeni izdelki bodo odpravljeni v roku 1-2 delovna dneva po prejetem plačilu.

  • Plačilne in kreditne kartice Mastercard, Visa,
  • Pay Pal
  • Obročno plačilo Leanpay

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca in se lahko razlikujejo od rednih maloprodajnih cen v fizični trgovini. Akcijske cene v spletni trgovini trgovina.digitalnica.si so veljavne samo za naročila, oddana v spletni trgovini in ne veljajo tudi za fizično trgovino.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa Tosama na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je navedena v košarici oz. rubriki Pregled košarice.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini trgovina.digitalnica.si, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

6. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3.);
  • izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
  • seznanitev, da z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju, potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav;
  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

6.3. Naročilo sprejeto

V spletni trgovini trgovina.digitalnica.si je izdelke mogoče naročiti le z dostavo na naslov na območju Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in pisno obvestilo o pogodbenih določilih v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo . Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili takoj po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

6.4. Naročilo potrjeno

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave.

6.5. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu Trgovec obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.

Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu.

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.

8. Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

9. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@digitalnica.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, 6000 Koper, najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Priložena mora biti kopija računa.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

10. Reklamacija

Trgovec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko prijavi reklamacijo na:

  • pisno na e-naslov: info@digitalnica.si
  • pisno na naslov podjetja: Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, 6000 Koper

Ob prijavi reklamacije, se sestavi reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zahtevku se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, dobropis ali pa vračilo denarja.

Obrazec za reklamacijo dobite tukaj:  Word, PDF.

Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec sporoči reklamacijo na zgoraj navedeni e-naslov ali na naslov podjetja, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.

11. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Politika zasebnosti in varstvo osebnih podatkov

Z registracijo v spletno trgovino uporabnik dovoljuje, da Računalniška točka d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Splošno uredbo o varstvu podatkov in ostalo zakonodajo s področja varstva podatkov.
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna Politika zasebnosti.

13. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec ima pravico, da pred objavo pregleda mnenja, komentarje in ocene in ne objavi tistih, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu podaja osebno privolitev Trgovcu za objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih, z navedbo imena avtorja. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno v reklamne namene vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.

14. Odgovornost

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

15. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na info@digitalnica.si. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@digitalnica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh od potrditve prejema pritožbe, obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) pristojno sodišče v Kopru.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.digitalnica.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ima pravico kadarkoli preklicati svojo registracijo. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na e-naslov info@digitalnica.si ali na naslov podjetja Računalniška točka d.o.o., Ferrarska ulica 10, 6000 Koper, Trgovcu sporoči preklic.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor družbe Računalniška točka d.o.o. v Kopru, dne 01.05.2021.